باتبریک عید غدیر خم وآغاز این وبلاگ
اى بارگهت قبلهگه اهل نياز
وى روضه حضرت تو خلوتگه راز
در خانه كعبه زادى و زادگهت
شد قبله مسلمين بهنگام نماز
..................................................
خدايا
"مسئوليتهاي شيعه بودن " را كه علي وار بودن وعلي وار زيستن و علي وار مردن است وعلي وار پرستيدن وعلي وار انديشيدن وعلي وار جهاد كردن وعلي وار كار كردن وعلي وار سخن گفتن وعلي وار سكوت كردن است تا آنجا كه در توان اين بنده ناتوان علي است همواره فرايادم آر :
به عنوان يك "من علي وار " يك روح در چند بعد :
خداوند سخن بر منبر خداوندپرستش در محراب خداوندكار در زمين خداوندپيكار در صحنه خداوندوفا در كنار محمد (ص) خداوندمسئوليت در جامعه خداوندپارسائي در زندگي خداونددانش در اسلام خداوندانقلاب در زمان خداوندعدل در حكومت خداوندقلم در نهج البلاغه خداوندپدري وانسان پروري در خانواده و... بنده خدا در همه جا وهمه وقت .
معلم شهيد دكتر علي شريعتي
ای مالک : مبادا تملق را دوست بداری000 زيرا که آن مطمئن ترين فرصت برای شيطان است تا نيکوکاری نيکان را محو و نابود سازد . از منت بر رعيت به هنگام احسان بپرهيز و بيش از آنچه انجام داده ای کار خود را بزرگ مشمار و از اينکه به آنها وعده دهی و سپس تخلف کنی برحذر باش زيرا منت احسان را باطل مي سازد و بزرگ شمردن خدمت نور حق را مي برد و خلف وعده موجب خشم خدا و خلق است خداوند مي فرمايد اين موجب خشم بزرگ نزد خدا است که بگوئيد و انجام ندهيد.