ولادت با سعادت  حضرت محمد(ص) وامام صادق (ع) مبارک باد

 

حضرت محمد ( ص ) می آید ، تا پنجره های گشوده به روی «شب» و «شک» و «شیطان» را ببندد و درهایی را ، فرا روی مردم ، به روی  «روز» و «یقین» و «رحمان» بگشاید .

می آید تا دستهای بسته را باز کند، گامهای خسته را به آسایش برساند ، پاهای دربند را برهاند ، گردنهای گرفتاران را از زنجیرهای گران آزاد کند ، محرومان موحد را علیه مترفین «شک مدار» بشوراند ، «سبطیان» را بر ضد «قبطیان» بر انگیزد و از آنان ، «موسی» هایی فرعون ستیز بسازد .

می آید تا دیده های کور را بینا سازد ، خفتگان را بیدار کند ، بندگان «دنیا» را ، سروران «آخرت» نماید ، افق های دوردست تری را در چشم انداز کوته نظران «نقد اندیش» و «نزدیک بین» به تماشا بگذارد.

می آید از دیار یار و کوی وحی می آید ، از سوی خدا می آید ،  با دروازه هایی از علم و عرفان  و مرجانهایی از آیه و سنت .

می آید ، تا درد «جهل» را با داروی «حکمت» درمان کند . تا بیماری شرک را با پیام توحید شفا بخشد . تا مردم را از«ستم ادیان» تحریف شده ، به «عدل اسلام» کشانده و از « اطاعت مخلوق» به « طاعت خالق» دعوت کند...

 

تشکر

فرصتي شد در ايام نوروزي از شهرهاي مختلف کشورمان ديداري داشته باشيم براي استراحت از خانه معلم دليجان پیش دانشگاهي ودبيرستان فاطمه زهرا (س ناحيه 3 اصفهان محمودي يزد کوثر قم استفاده کنيم بدينوسيله از کليه همکاران بسيار خوبم اداري و آموزشي که زحمات واقعا فراواني کشيده بودند تشکر ميکنم